Қайырлы күн, жылдам және экстремалды жүргізуді ұнататындар! Біз сіздерге 2016 модель жылының барлық жер бетіндегі көліктер нарығының екі көшбасшысының салыстыруын ұсынамыз: Polaris фирмасының RZR XP Turbo EPS және Can-Am фирмасының Maverick X DS Turbo
Осы салыстыру арқылы біз осы жер бетіндегі көліктердің күшті және әлсіз жақтарын анықтағымыз келеді. Бұл салыстыру тек жабдық өндірушілерінің ресми веб-сайттары ұсынған техникалық сипаттамаларға негізделген. Осы мақаладан кейін әлеуетті сатып алушы осы әдемі және сонымен бірге қатал жол талғамайтын жаулап алушылардың не істей алатынын елестете алады деп үміттенеміз.
Бүгінгі таңда Maverick X DS Turbo және RZR XP Turbo EPS - басқа модельдерге қатысты әсерлі өнімділік көрсеткіштерімен мақтана алатын ең танымал ATV модельдері. Жабдықтың бұл түрін таңдаған кезде адамдар бірінші кезекте назар аударатын нәрсе - бұл қозғалтқыштың қуаты мен үлкен суспензия сапары, бірақ Maverick X DS Turbo бар бірегей Visco-Lok QE алдыңғы дифференциалды құлыптау жүйесін назардан тыс қалдырмау керек, ол мүмкіндік береді. ауыр ерекше аймақтарды еңсеру кезінде қозғалтқыштың барлық қуатын пайдалану керек және тиімді жеделдетусіз топырақтың қалықтаған субұрқақтарын көрсетпеу керек.
Салыстыруды жалғастыру үшін қозғалтқыш қуатына тоқталайық.
RZR XP Turbo EPS 925 куб. 144 а.к. шығарады Maverick X DS Turbo қарағанда кішірек көлемге қарамастан. Бұл мезгілсіз ләззат аздап суытып, және осындай күшейткіш қысыммен қозғалтқыштың төзімділігі туралы ойлануға мәжбүр ететін нәрсе. Әрине, келесі жылы нарықта жаңа Maverick пайда болады деп болжауға болады және қуат тақтасы одан да жоғары болады, бірақ әзірге RZR XP Turbo бұл параметр бойынша бәсекелесінен озып кетті.
Ұсынылған құбыжықтардың әрқайсысының берілісінің өзіндік ерекшеліктері бар. Мысалы, Maverick X DS Turbo қаттырақ, күштірек белдеуі және Quick Response System (QRS) бар үздіксіз айнымалы беріліс қорабы (CVT) болса, RZR-де үлкенірек ілініске және кеңірек белдікке көбірек ауа жіберетін жаңартылған беріліс қорабы бар.
Maverick X DS Turbo сонымен қатар ITC интеллектуалды дроссельді басқару мүмкіндігіне ие. Ол газ педальына түсетін күшті есептейді және соққы жүктемелерін азайтады, бүкіл жұмыс уақытында отынның тұрақты жеткізілуін қамтамасыз етеді.
Бүкіл жер бетіндегі көліктердің өлшемдерін сыртынан қарастырайық. RZR XP Turbo көлемі бойынша ғана емес, салмағы жағынан да Maverick X DS Turbo-дан сәл үлкенірек. RZR XP Turbo салмағы 678,1 кг, бұл Maverick X DS Turbo-дан 43,5 кг ауыр. Дегенмен, жалпы өлшемнің ұлғаюы RZR XP Turbo дизайнерлеріне ұшқыш пен жолаушы арасындағы кеңістікті аздап ұлғайтуға мүмкіндік бермеді, Polaris әлі де өте тар.
Қуатқа қатысты салмақты қайта есептеу арқылы RZR XP Turbo қуатын арттырудың маңыздылығы туралы қарапайым қорытынды жасауға болады.
678,1/144=4,709 кг/а.к (қосымша салмақты қоспағанда) - RZR XP Turbo
634,6/131=4,844 кг/а.к. (қосымша салмақты қоспағанда) - Maverick X DS Turbo
Анау. Шын мәнінде жүктеме 1 а.к. Maverick X DS Turbo 135 г үлкенірек. Жоғарыда келтірілген есептеулердің нәтижелеріне сүйенсек, Maverick X DS Turbo-дан RZR XP Turbo бастауында динамикалық нәтиже күтуге болмайды.
Мұны растау үшін иелердің алғашқы қолжетімді сынақтарын қарастырайық.
№1 сынақтаасфальт жолында Maverick X DS Turbo артықшылығын алады. Мұнда сіз RZR XP Turbo PVT автоматты беріліс қорабымен тікелей салыстыру кезінде Quick Response жүйесі бар CVT үздіксіз ауыспалы беріліс қорабы жоғары ауа ағынымен қалай жұмыс істейтінін анық көре аласыз
Тегіс құмды жолда № 2 сынақта RZR XP Turbo қуат қоры жеңеді, өйткені бос салмақтан басқа, қозғалтқыштар пішіндегі беріліс қорабындағы қарсылықты жеңуі керек. құмның тұтқырлығы.
№3 сынақта құмды тауда RZR XP Turbo артық қуаты және құлыпталатын алдыңғы дифференциалы жоқ ауыспалы Жоғары өнімділік True On Demand AWD/2WD жүйесі Maverick X DS Turbo-ға қуат береді. . Автоматты түрде құлыпталатын Visco-Lok QE алдыңғы дифференциалы бар ауыспалы 2WD/4WD жетегінің арқасында алға ұмтылуға жеткілікті сенімді.
Шын мәнінде, сіз осы екі жоғары сапалы барлық жер бетіндегі көліктерді шексіз жарыстырып, кімнің салқын екенін біле аласыз, бірақ әрбір жеке жағдайда олардың әрқайсысы бәсекелесінен асып түсуге мүмкіндік алады.
Бір мысал, батпақты жерлерде RZR XP Turbo клиренсі рөл атқара бастайды, бұл Maverick X DS Turbo жердегі клиренсінен 13 мм жоғары. Бірақ бұл көбінесе дөңгелектердің үлкен өлшеміне байланысты; Өйткені, 29 дюймдік Bighorns Maverick X DS Turbo-да орнатылған 28 дюймдік Bighorn 2.0-ге қарсы зауыттан орнатылған. Бұл балшық шалшықтарын жеңу үшін өте маңызды, дегенмен Maverick X DS Turbo-да орнатылған моншақ дискілерінің артықшылығы әлі жойылған жоқ. Мұндай доңғалақтар шинаның төмен қысымымен жоғары жылдамдықпен қозғалуға мүмкіндік береді, бұл жер бетіндегі көліктің елден өту мүмкіндігін айтарлықтай арттырады.
Шын мәнінде, екі модель де айтарлықтай суспензия өнімділігімен жүктелген және әрқайсысының ерекше бірегейлігі бар. Polaris RZR XP Turbo құрылғысын қысуды реттеуі және қашықтан резервуары бар FOX Podium Bypass 2.5 және 3.0 амортизаторларымен жабдықтады. Ішкі айналма арнада әлсіз ғана емес, сонымен қатар күшті әсерлерді де жұмсартуға мүмкіндік беретін бес прогрессивті аймақ бар. Үш қосымша кері көтерілу аймағы қиын рельефте жақсырақ өңдеуді қамтамасыз етеді. 406 мм алдыңғы аспаның жүруі және 457 мм артқы аспаның жүруі, әрине, әсерлі. Дегенмен, кез келген түсінетін шабандоз жай ғана қысуды емес, көп нәрсені реттеуге қуанышты болар еді.
Maverick X DS Turbo-ның бақытты иелері артқы жағындағы 406 мм және алдыңғы жағында 381 мм болатын бірдей әсерлі клиренсі бар тіректердегі айналма жолағы бар тәуелсіз суспензияға ие болады. Бұл Polaris-тен сәл аз, бірақ FOX Podium RC2 2.5 қос сығымдау жылдамдығын реттеуге, кері бұрылуды реттеуге және айнымалы қаттылыққа ие, бұл пайдалану рельефіне байланысты суспензия жұмысын таңдауға мүмкіндік береді.
Барлығы жол талғамайтын көліктердің күшіне қызығатыны сонша, бұл жылқы табындарын бір нәрсемен баяулату керек екенін ұмытып кетті. Тежеу жүйелері туралы сөйлесейік. Polaris-те біз алдыңғы жағында 2 поршенді суппорттары бар жаңа үш гидравликалық дискілі тежегіштерге алаңдаймыз, ал артқы жағындағы 2 поршенді суппорттары бар дәстүрлі қос дискілі тежегіштерге көңіліміз толды. Бұл бүкіл жүйе барлық қуатты сенімді түрде бақылауда ұстайды, бірақ тежегіш жүйесінің қызып кетуіне немесе сулануына дейін ғана. Бұл жерде жүргізуші қобалжыуы керек, өйткені Polaris сипаттамаларына сәйкес қозғалтқыш тежеу жоқ.
Maverick X DS Turbo тежеу жүйесі кем емес сенімді, оның алдыңғы жағында 2 поршенді суппорты бар қос дискілері және артқы жағында 1 поршенді суппорты бар қос желдеткіш дискілері бар. Polaris сияқты берік емес, бірақ қозғалтқышты тежеу оларды пайдаланудың тиімділігін төмендетеді. Ол сондай-ақ тежеу жүйесінің уақытша тиімсіздігі жағдайында үнемдейді, одан ешкім иммунитет алады.
Электрлік руль көп жағдайда осы сыныптағы көліктер үшін стандартты опция болып табылады, бірақ BRP сияқты бренд үшін емес.
Can-Am динамикалық электрлік рульдік басқару жүйесімен жабдықталған, ол жаулап алынатын рельефке байланысты қажетті басқару күшін таңдауға мүмкіндік береді. Мысалы, жоғары жылдамдықты учаскелерде MIN режимін орнату үшін DPS түймесін аздап басуға болады және бірден болжамды басқару үшін руль дөңгелегі қорғасынға толтырылғандай сезінеді. Немесе батпақты аймақты еңсеру жағдайында, лай, шлам және тұзды батпақтар басқару мүмкіндіктеріне сөзбе-сөз кедергі келтірсе, содан кейін MAX режимі ілмелі штангаларға қысымды үш есе арттыру арқылы құтқаруға келеді. MEDIUM режимі, Maverick X DS Turbo сияқты класстағы жер бетіндегі көліктің не істей алатынын әлі түсінбеген жаңадан бастаушыларға арналған деуге болады!
Айтпақшы, Maverick X DS Turbo-ға бастапқы APACHE 360 LT жер бетіндегі жолдарды орнату кезінде қосымша DPS модулі орнатылған, ол жолды басқарудың жақсартылған режимін қосады. Бұған RZR XP Turbo жеңіл рульдік басқару арқылы жауап бере алады.
Мен сондай-ақ өндірушілер барлық жер бетіндегі көліктердің сыртқы және ішкі безендіру үшін қолданатын пластикті мұқият салыстыруды жіберіп алмағым келеді. Maverick X DS Turbo шассиінде керемет икемділік ұсынатын соққыға төзімді композициялық материал Polytec бар. Polaris, өз кезегінде, жақтауды жабдықтаудың құпияларын ашпайды, бірақ жанасу кезінде дене өте қатты және соққыға мүлдем төзімді емес болып көрінді. Бұл сәттер қатты пайдалану кезінде өзін көрсетеді.
Сонымен, жоғарыда айтылғандарды қорытындылай келе, BRP және Polaris жер бетіндегі көлік индустриясының алыптары бізге қандай турбо модельдерін ұсына алатынын түсіну қалады.
Биыл Can-Am электр қуатын жоғалтты, бірақ соған қарамастан бұл компания ойын-сауық жабдықтарын өндіруде көшбасшы!
Maverick X RS TURBO | Polaris RZR XP TURBO EPS | ||
Қозғалтқыш | 4 инсульт, V-егіз, турбокомпрессорлы, соғылған поршеньдер, SOHC, интеркулер, DonalDSon жоғары ағынды ауа сүзгісі | 4 инсульт, V-егіз, турбокомпрессорлық, DOHC | |
Көлемі, см3 | 976 | 925 | |
Қуат, а.к | 131 | 144 | |
Берілу |
Жылдам жауап беру жүйесі (QRS) бар үздіксіз айнымалы беріліс қорабы (CVT), (тұрақ тежегіші, кері, бейтарап, төмен және жоғары беріліс) |
Автоматты (PVT), (тұрақ тежегіші, кері, бейтарап, төмен және жоғары беріліс) |
|
Жетек жүйесі |
Visco-Lok QE автоматты құлыпталатын алдыңғы дифференциалы бар ауыспалы 2WD/4WD |
Ауыстырылатын жоғары өнімділік сұраныс бойынша шынайы AWD/2WD |
|
Салқындату |
Сұйықтық |
Сұйықтық |
|
Қозғалтқыш тежеу |
Иә | Жоқ | |
Жанармай жүйесі |
Интеллектуалды дроссельді басқару (iTC). Инжектор. Электрондық инъекция. |
Инжектор. Электрондық инъекция |
|
Алдыңғы аспа |
Екі серіппеге арналған екі жылдамдықты қысу, кері бұру және алдын ала жүктеу реттеулері бар қос A-арнайы, жоғары қысымды газды күшейтетін 2,5 дюймдік FOX PODIUM RC2 және қашықтағы резервуар. |
Айналдыру жолағы бар қос A-қолдар, қысуды реттейтін және резервуары бар 2,5 дюймдік FOX PODIUM |
|
Алдыңғы аспаның жүрісі, мм |
381 |
406 |
|
Артқы аспа |
Айналуға қарсы жолағы бар бойлық A-тістері (TTA) бар тәуелсіз бұралу жолақ суспензиясы, аралық реттеу сақинасы және бұзылу баяулауы бар 2,5 дюймдік FOX PODIUM RC2 артқы амортизаторлары. |
Көлденең тұрақтандырғышы бар ілмек, қысу реттегіші және резервуары бар 3,0 дюймдік FOX PODIUM BYPASS. |
|
Артқы аспаның жүрісі, мм |
406 | 457 | |
Алдыңғы тежегіш |
Гидравликалық қос поршеньді (32 мм) калибрлері бар диаметрі 220 мм екі желдеткіш диск |
Үштік гидравликалық, дискі, қос серіппелері бар алдыңғы штангенциркуль |
|
Артқы тежегіш |
Гидравликалық бір поршенді (32 мм) калибрлері бар қос 214 мм желдеткіш дискілер |
Қос гидравликалық, дискі, қос серіппелері бар алдыңғы штангенциркуль |
|
Алдыңғы шиналар |
Maxxis Bighorn 2.0 28 х 9 х 14 |
Maxxis Bighorn 2.0 28 х 9 х 14 |
|
Артқы шиналар |
Maxxis Bighorn 29 x 11 x 14 |
Maxxis Bighorn 29 x 11 x 14 |
|
Дөңгелектер |
Алюминий моншақтары |
Алюминий құймасы |
|
Өлшемдері (ұзындығы x ені x биіктігі), мм |
297,9 x 162,5 x 188,5 |
302,2 x 162,6 x 187,3 |
|
Доңғалақ базасы, см |
223,5 |
228,6 |
|
Жер клиренсі, см |
33 |
34,3 |
|
Құрғақ салмақ, кг |
634.6 | 678.1 | |
Жанармай багының көлемі, л |
37.8 | 36 | |
Алдыңғы/артқы багаждың немесе бөліктің көлемі, кг |
91 |
136.1 |
|
Керек-жарақтарды орнату жүйесі |
Linq® жылдам орнату |
Құлыптау & Ride® |
|
Жарықтандыру |
240 Вт – төрт 60 Вт линзалы фаралар; артқы шамдар/тежегіш шамы |
Ақ жарық диодты фаралар төмен және ұзақ сәулелері; қызыл жарық диодты артқы тежегіш шамдары |
|
Электрлік рульдік басқару |
Динамикалық қуатты басқару (үш деңгейлі) (DPS) |
Электрлік рульдік басқару |
|
Жабдық |
Көп функциялы сандық аспаптар тақтасы: спидометр, тахометр, одометр, уақыт пен сапар өлшегіш, жанармай деңгейі, беріліс, спорт режимі, прогресс режимі, қауіпсіздік белдігі және толық жетекті ескерту шамдары, өзін-өзі диагностикалау жүйесі, сағат, автоматты өшіру- өшіру функциясы, Реттелетін жүргізуші орындығы және еңкейтілген руль бағанасы, Жолаушыларға арналған тұтқалар, щеткалы алюминий орталық бөлігі бар руль дөңгелегі, Орындық пен сыртқы әрлеу жинағы X, күшейтілген алдыңғы және артқы бамперлер, 4 нүктелі спорт белдігі |
Сандық өлшеуіштер, спидометр, одометр, тахометр, жол өлшегіш, есептегіш, қозғалтқыш сағаты, сағат, беріліс көрсеткіші, жанармай деңгейі, төмен/жіңішке сәуле индикаторы, салқындатқыш температурасы, тұрақты ток розеткасы | |
|