02.09.2016
Реактивті шаңғылардың, қайықтар мен яхталардың уақыты келді. Бұл сіздің сүйікті снегоходыңызды «демалыста» жіберуге тура келетінін білдіреді. Темір досы кем дегенде 3 ай демалады. Ал бұл кезең жасырын сыртқы факторларға оның механизмдерінің жұмысына қажетсіз «түзетулер» жасауы үшін жеткілікті.
Егер сіз қарда жүретін машинаны гаражда қалдырсаңыз. Егер ол дұрыс сақталса, жағымсыз тосынсыйлардан аулақ болуға болады.
Сақтау дегеніміз не?
Бұл жабдықты 3 ай немесе одан да көп ұзақ сақтау мерзіміне дайындау. Қажет болған жағдайда көліктердің әртүрлі түрлері консервацияға жатады - автомобильдерден моторлы қайықтарға дейін. Консервациялау процесі негізгі құрылғының бөлшектері мен механизмдерін арнайы өңдеуді қамтиды. Техникалық құралдардың әртүрлі түрлерінің өзіндік сақтау сипаттамалары бар.
Сенімді шешім мамандардың көмегімен темір тұлпарды сақтау болып табылады - мысалы, қызмет көрсету орталықтарында. Уәкілетті дилерлердің қызмет көрсету орталығында жабдық бөлшектерін арнайы өңдеуден басқа, механиктер барлық тораптар мен тетіктердің жай-күйін, сондай-ақ барлық жүйелердің жұмыс қабілеттілігін тексереді. Егер сәйкессіздік анықталса, оны дереу жоюға немесе консервация сатысында қосалқы бөлшектерге тапсырыс беруге болады. Бұл жабдық иелеріне қысқа жұмыс маусымының басынан бастап машинасының мінсіз жұмыс істейтініне толық сенімді болуға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, маусымның басында қоймада болмауы мүмкін кез келген қосалқы бөлшектерді күтудің қажеті жоқ.
Сіз қарда жүретін көлікті өзіңіз сақтай аласыз.
Біз қарда жүретін көлікті өзіміз «қатырамыз»
Бұл қарапайым рәсім сізге шамамен 1 сағатты алады. Осы уақыт ішінде сізде уақытша «ұмытудан» кейін қарда жүретін көліктің ұзақ, лайықты өмір сүруін қамтамасыз ететін бірқатар тиімді шараларды қабылдауға уақыт болады.
Егер сіз оны сақтамай қалдырсаңыз, сіздің қарда жүретін көлікке не қауіп төндіретінін білуіңіз керек. Біріншіден, жанармай түтіктері қауіп төндіреді - олар қатып қалуы мүмкін. Келесі ықтимал «жәбірленуші» - орындық әрлеу. Ол құрғап, жарылуы мүмкін. Артқы суспензия коррозияға ұшырауы мүмкін. Бұл оның металл бөліктерінің бұзылуына әкеледі. Жапсырмалар жарылып, құлап кетуі мүмкін, туннельдің жылтыр қабаты түтіксіз және өңсіз жабынға айналуы мүмкін. Ақырында, майлаудан және ауаға қол жеткізуден айырылған қозғалтқыш тот басуы мүмкін.
Үйде қарда жүретін көлікті сақтау үшін сізге қажет нәрсе:
- Автокөлікті тікелей сақтауға арналған желдетілетін және салқын гараж/қорап;
-
*Уақытша «пайдаланбаған» жабдықты сақтаудың ең қолайсыз жағдайлары ылғалды және жылы бөлмелер екенін есте сақтаңыз. Температураның мерзімді өзгеруі жағымсыз әсерді күшейтеді.
-
Консервілеуге арналған машина майы;
-
Жанармай тұрақтандырғышы;
-
Майлау;
-
Құралдар жинағы;
-
Аэрозольді майлау;
Отын
Карбюраторларды зиянды қабатпен жабуға жол бермеу үшін отынға арнайы тұрақтандырғышты қосыңыз. Бензиннің құрамында оны ұшпа ететін қоспалар бар. Олар буға айналғанда, зиянды бу карбюратордың қалқымалы камерасынан көтеріліп, металл бөлшектердің бұзылуына әкелуі мүмкін. Сіз көрген жасыл жабын дәл осыған байланысты камераның төменгі жағында орналасады. Жанармай құйылатын қозғалтқыштар әдетте бұл зардап шекпейді, өйткені дроссельдің корпустары жиі ауа өткізбейді.
Жанармай тұрақтандырғыштары бензиннің ұшпа болуына әкелетін заттардың булануын азайтуға арналған. Тұрақтандырғышты тым көп пайдалану отын жүйесіне зиян тигізуі екіталай, бірақ мұндай қоспалар бензиннің октандық санын азайтып, концентрацияны «сұйылтуы» мүмкін. Сондықтан тұрақтандырғыш контейнеріндегі нұсқауларды оқып шығыңыз, жанармай багын ондағы жанармай көлеміне сәйкес қажет мөлшерде толтырыңыз.
Қозғалтқыш
Қозғалтқыштың ішкі жағын арнайы консервілеу майымен қаптау иінді біліктің зақымдалуын болдырмау үшін қажетті қадам болып табылады. Майдың жұқа қабаты шатундарды, цилиндр қабырғаларын және иінді біліктің мойынтіректерін ауа мен ылғалдан қорғайды, бұл әйтпесе коррозияға әкеледі.
Ауа тазалағыштың қорабын алу немесе бөлшектеу арқылы карбюраторларға немесе дроссель корпусына қол жеткізіңіз. Қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде оған аздап консервант майын себіңіз. Әрбір қабылдау портын бірнеше секундқа шашыратыңыз, содан кейін қозғалтқышты бос режимде ұстау үшін дроссельді басқару тетігін басып, басқа цилиндрге жылжытыңыз. Қозғалтқышқа майды бүркуді жалғастырыңыз, цилиндрден цилиндрге бірнеше секунд сайын шамамен бір минуттай немесе сору құбырынан қою ақ түтін шыққанша жылжытыңыз. Қозғалтқышты тез арада тоқтатып, майдың тұнуына мүмкіндік беріңіз. Қозғалтқышыңызда карбюраторлар болса, жанармай сорғысының қосқышын «өшіру» күйіне бұраңыз. және бензин ағып кетуі үшін су төгетін тығындарды алыңыз. Бұл отын тұрақтандырғышын қосумен бірге күзде және қыста отын жүйесіндегі ақаулардың ықтималдығын азайтуға көмектеседі.
4 тактілі қозғалтқышты қабылдау арқылы консервант майды шашырату оның иінді білігін, клапандарын және басқа бөліктерін қорғауға көмектеседі, бірақ қарда жүретін көліктердің кейбір үлгілері үшін мұндай өнімді пайдалану, мысалы, 1100 cc 4 тактілі қозғалтқыштармен қатаң түрде қарсы. 4 тактілі қозғалтқышты маусымнан тыс сақтауға дайындамас бұрын, өндірушінің нұсқауларымен танысыңыз. Ол сондай-ақ майды және сүзгіні ауыстыруды айтуы мүмкін. E-TEC тікелей инъекциясы бар BRP Ski-Doo және Lynx снегоходтарының өзін-өзі сақтау мүмкіндігі бар, оны қарда жүретін көліктің рульіндегі түймелердің қарапайым комбинациясын басу арқылы іске қосуға болады.
Шассиді майлау
Суспензия мен рульдік жүйенің біркелкі және еш қиындықсыз жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін шассидегі әрбір май шүмегіне майлаудың бірнеше тамшысын салыңыз. Бұл суспензия түтіктері мен шағын біліктерден суды итеріп шығарады, сонымен қатар температураның өзгеруіне байланысты ылғалдың жиналмауы үшін бос жерлерді майлау материалымен толтырады.
Қарда жүретін жолдарға келетін болсақ, заманауи жолдарды босатудың қажеті жоқ. Сонымен бірге олар деформацияланбайды және икемділігін жоғалтпайды.
Суспензия серіппелеріндегі кернеуді жеңілдету үшін сақтау мерзіміне қарда жүретін көліктің артқы жағындағы шассиді көтеру жеткілікті.
Соңғы бірнеше жылда салынған қарда жүретін көліктер ескі үлгілерге қарағанда май тесіктері аз. Жаңа үлгілерде, әдетте, артқы суспензияда 2-3 және алдыңғы жағында бірнеше кездеседі. 1990-шы жылдардың ортасындағы қарда жүретін көліктер артқы аспада осы саңылаулардың 6-ға дейін және алдыңғы суспензияда 4-тен көп болуы мүмкін. Рульдік басқару жүйесінің май ұштарын табу үшін қозғалтқыш астындағы шамды пайдаланыңыз.
Сақтау орны
Сіздің қар көлігіңіздің жаздың ыстық, ылғалды ауасына қаншалықты төтеп беретіні қарда жүретін көлікті қайда сақтайтыныңызға байланысты. Ең нашар нұсқа - қарда жүретін машинаны артқы аулада брезент астына қою. Ол қолайсыз ауа-райы мен қолайсыз жағдайлардан қорғамайды, ылғалдың өтуіне мүмкіндік береді және коррозияны тездетеді. Ылғал бетон еден де сол себепті жұмыс істемейді.
Гараж сияқты жабық, құрғақ аумақты тауып көріңіз және шаңнан қорғау үшін көлігіңізді жұмсақ қақпақпен жабыңыз. Сорғыштың астындағы және туннельдегі бірнеше көбелектер кеміргіштерді аулақ ұстайды.
Артқы бампердің астына көтеру тірегін қою арқылы автомобильдің артқы бөлігін көтеріңіз, содан кейін серіппелерді алыңыз. Бұл шиеленісті азайтады, серіппенің қызмет ету мерзімін ұзартады және иілуден сақтау үшін жол жоталарынан салмақ түсіреді. Алдыңғы суспензия да еркін сезілетіндей етіп қорапқа немесе контейнерге қалқаны қойыңыз.
Металды қорғау
Ақырында, сіз қарда жүретін көлікті жазда сақтаудың соңғы кезеңін бастай аласыз. Жолдағы кір мен коррозиялық тұздарды кетіру үшін көлігіңізді сабынмен және сумен жуыңыз. Осыдан кейін WD-40 немесе кез келген басқа жеңіл майды металл беттерге шашыратыңыз: шығару құбыры, алдыңғы аспа, артқы аспа рельстері, шынжыр корпусы, цилиндрлер мен цилиндрлердің басы. Коррозияға қарсы тосқауыл жасау үшін осы бөліктерге майды аздап жағыңыз, бірақ ілініске немесе жетек белдігіне ешбір зат түспеуін ұмытпаңыз. Маусымның басында қарда жүретін машинаңызды гараждан шығарған кезде, кез келген майды кетіру үшін бұл беттерді Simple Green сияқты майсыздандырғышпен жуыңыз.
http://popmotor.ru сайтындағы материалдар негізінде дайындалған.
Авторы - Саида Құрбанова