Основные параметры
Шапка
Логотип
img
img
Жұмыс кестесі
Дү- жұ: 10:00 ден 19:00
Сенбі: 10:00 ден 17:00
Жексенбі: демалыс күні

Жұмыс кестесі
Дү- жұ: 10:00 ден 19:00
Сенбі: 10:00 ден 17:00
Жексенбі: демалыс күні

Валюта бағамы ҚРҰБ 12.12.2024
USD: 522.91
RUB: 5.05

«Іле тұзағы» төрт туры

27.06.2019

Алғаш рет Нағыз Қатарға отырған адамның саяхаты мен эмоциялары туралы репортаж. 20 сәуірде Қапшағай ауданында бірге төрттік тур өтті. Safari 4x4 және Eurasia Motors компаниясы.

Бізге 200 шақырымдай жол жүруге тура келді, ауылдық жолдармен және жол жоқ жерлерден.

Eurasia Motors компаниясы Can-Am Traxter және Maverick Trail-ке әрқайсысы 800 текше метрлік 2 экипаж жіберді.

Eurasia motors

Біздің компаниядан қатысушылардың жалпы саны 5 адам болғандықтан, мен жүк көлігінің артына біреу міну мүмкіндігін есте ұстадым, бірақ ештеңе болмады. Бірінші экипаж қонды, ал біз, 3 адам емес, өте ыңғайлы отырамыз. Яғни, сол кезден бастап Traxter мен үшін SSV емес, SSSV (қатар-қатар) болды!

Тракстерде диаметрі 30 дюймдік доңғалақтар мен 5 сантиметрлік аралықтарды орнатқанымызды нақтылау маңызды, дәл осы жерде шассиді күрделі баптау аяқталды, бірақ біз көтерілген жол талғамайтын көліктегідей қатал көрініс пен қонуды қостық!

Can-Am Traxter

Бұл күннің ұмытылмас болатыны сапардың басында-ақ белгілі болды. Кан-Ам жылдам жүрді, біз ешқандай шұңқырды немесе окопты мүлде байқамадық. Бойына қарамастан, іші аздап қорқынышты болғанымен, домалақ емес еді. Ол жақсы үдеп, жылдам тежеуге мүмкіндік берді.

Алдымнан тереңдігі 20 сантиметр, тіпті одан да көп шұңқырды көріп, көліктегідей қатты соққыларсыз, соқпастан жылдамдықпен ұшып өту мен үшін біртүрлі болды. Сондай-ақ, сайдың үстінен ұшқаннан кейін, салдарсыз көлікті қалай жалғастыруға болатынын түсіну қиын болды. Ыңғайсыз болды және бір-бірімізге араластық деп айта алмаймын. Шаңда жүріп, бір-екі рет жаңбырдың астында қалдық. Жалғыз ыңғайсыздық - Traxter-дің отыру орны өте жоғары болды және шын мәнінде, жел бізді жаңбыр жауған кезде салқындататын болды.

Кейінірек бұл техникада рульді басқару мен ұшқыштың жанында болу екі түрлі күй екені белгілі болды. Рульде бәрі басқаша, көлік өте жылдам жүреді және маневр жасағанда болжамды. Ол бұрылыстарда, тіпті қиыршық таспен 60-70 шақырымға кіргенде де тұрақты. Артқы бөлігі сырғанаққа түседі, бірақ оны жаңадан бастаған адам да ұстай алады. Бір-екі рет біз биіктігі бір метрдей жартастардан ұшып, әрі қарай жүрдік, дегенмен қарапайым көлік қатты зақымдануы мүмкін еді.

Maverick Trail

Маған асулар мен құлдырауларға шығу өте ұнады. Жабдық сенімді қозғалады және сіз қуат қорын сезінесіз, бірақ литрлік көлемі бар SSV нұсқалары бар...

Мен Maverick Trail-ді барлық жерде жүретін тамаша көлік деп таптым. Отырғыштың орны төменірек және жүк көлігіне қарағанда әлдеқайда ыңғайлы болды. Мен жарыс көлігіне отырғандай отырдым.

Жылдамдықпен бізді көліктің ойығына тастап кеткенде өте қызық сезім болды. Бұл қорқынышты болды деп айта алмаймын, бірақ ол жол талғамайтын көлікті бір жағымен айдап, жүк көлігінің ойығына құлаған кезді еске түсірді.  Тіпті «жолдың ортасы» траекториясын таңдасаңыз да, қатал күрес  траншеялардың біріне түседі. Бұл маған ұнады. Оны үнемі бақылап, ең қолайлы траекторияны іздеу керек.

Maverick X3 X rs

Маған Traxter және Maverick Trail мүлдем басқа жол талғамайтын көліктер сияқты көрінді. Бір жағынан еңбекқор егінші мен аңшы, екінші жағынан жаңа сезімдер іздейтін тәжірибелі турист.

Сондай бір танысу қарқынымен Іле өзеніне жетіп, «жолсыз жаттығу алаңының» жанына тоқтадық. Онда екі модель де тереңдігі екі метр, ені екі жарым метрдей траншея арқылы ұшу кезінде фотосессия жасап, тауға көтерілді.

Ca-Am

Өзен бойында бекініске дейін өте пилотаждық учаске болды. Қашықтық үлкен емес еді, бірақ көптеген эмоциялар қалды. Жол өте тегіс және бұралған, бірақ кейде біз ұшатын таяз сайлар мен беткейлер болды. Суспензия тамаша жұмыс істеді, мен оның кез келген кедергіні жеңетініне үйрене бастадым.

Бекіністе біз Safari 4x4 клубымен қоштасқанбыз, олар Қапшағайға қарай жүрді, бірақ біз...

Сонымен, 19:00-де біз аздап сергітіп, 3 экипажбен кешкі жылдамдықты бағдарлау сияқты нәрсені бастадық.

Квадротур Илийская западня

Түзу жолдағы қашықтық 50 шақырым, бірақ түзу жол жоқ, сондықтан 70 шақырымнан астам жол жүру керек.

Бізде 3 бірлік техника және барлық Can-Am бар. Турбинасы бар Can-Am Maverick X3 бізбен бірге Қосөзенге қарай шықты.

3 экипажды және картасы бар бір планшетті құрайтын 6 адам бар.

Бір брендтің 3 моделі, сырты әртүрлі, бірақ рухы жағынан өте жақын 3 жерүсті көлік.

Traxter Maverick

Іле бойындағы бекініс басталған сәттен бастап болған оқиғалардың барлығын бұл күннің екінші ерекше кезеңі деп атауға болады. Өте жылдам және техникалық. Біз тез қараңғы түскенін, қараңғыда жүру қиын екенін түсіндік. Яғни, күндізгі жарықта үлкен қашықтықты өту үшін жылдам жүру керек. Біз көлік жүргізген жоқпыз, ұштық. Асфальтты жолмен келе жатқан ауылдың жолында көлікті басып озу біртүрлі болды, бірақ өте салқын болды. Бір-екі секіру ралли тәрізді болды, бүйірлік домалау және қатты қонумен болды, бірақ техника сенімді болды. Қысқа уақыт ішінде біз маршруттың үлкен бөлігін басып өттік және іс жүзінде адаспадық.

Айта кетерлігі, кетер алдында барлық техникадағы цистерналар толық толтырылған. Ал бірінші жанармай таусылған Maverick X3 болды.

Бұл кезде біздің Тракстердегі экипажымыз кетіп қалды - олар алға ұшты, ал жігіттер өздері жанармай құйды.

Maverick X3

Орташа жылдамдығымыз 70-80 шақырым болатын. Бірнеше рет жол шетке күрт бұрылып, оны небәрі 10 метр жерде байқауға болады.Тежегіш пен ұшқыштардың шебер жұмысы күнді сақтап қалды. Кейбір аймақтарда  Қатарынан бірнеше «трамплиндер» болды, бірақ біз баяулауымыз керек еді, өйткені дене екінші «трамплиннен» кейін қатты лақтырылды. Десе де, модельдің жүк екені анық болды. Maverick X3 тіпті бұл төбелерді сезбеді.

Қосөзеннің іргесіндегі құмды каньонға қараңғы түскенде түстік. Стандартты жарықтандыру өте жетіспейтіні белгілі болды.

Түсу оқиғасыз болған жоқ. Өйткені, шатқалға кіре берісте төмен түсу мүмкін емес болып шықты.  Бұл аймақ қараңғыда көріну қиын болғандықтан, жүгіруге тура келді. Біз бірінші түсіп, 15 минуттан кейін тағы 2 экипажымыз төмен түсті.

Шатқал арқылы өтетін жол биіктігі 50 сантиметр, ұзындығы бір метрдей шексіз төбелерден тұрады. Каньон үнемі бұралып тұрады және ол маған өте пилотты болып көрінді.

Айта кету керек, осыдан бірнеше жыл бұрын мен бұл жерлерге жол талғамайтын көлікпен келіп, максимум 40 км/сағ жылдамдыққа жеттім. Мен бұл жылдамдықпен ұзақ жүре алмадым, өйткені суспензияның қатты бұзылуы басталды. Бұл жолы бұзылулар болмағандықтан, жылдамдық 60-70 шақырымға жеткен.

Біз Eurasia Motors компаниясымен, Can-Am жабдықтарымен және Safari 4x4 клубымен бір жарқын және экстремалды күнді осылай өткіздік. Жүгіру жол талғамайтын және ауылдық жолдарда шамамен 270 км болды.

Осы сапардан кейін бәрін салыстыру арқылы білуге ​​болатыны белгілі болды. Автокөліктерді SSV-мен салыстыруға болмайды. Бұл тым басқа, жол талғамайтын және ашық ауадағы іс-шараларға қолайлы.

Авторы: Иванчихин Федор


Тізімге қайту

Тіркелу
Жеке кабинетке кіру
Дүкеннің мекенжайы
Бізге хабарласыңыз
Дүкен картасы
Төлем түрлері
Жеткізу тәсілдері
Жылдам тапсырыс
Төлемдер
Жеткізілім
Арнайы жасалған
E-mail мекенжайы *:
Құпиясөз *: (кемінде 6 таңба)
Құпиясөзді растау *:
CAPTCHA
Суреттегі сөзді енгізіңіз *:

*Міндетті өрістер
Құпиясөз: *: Құпия сөзіңізді ұмыттыңыз ба?
img
Тіркелу
Ұялы телефон *:
Құпиясөз: *:
Войти с помощью пароля
Имя:*
Эл. почта:*
Телефон:
Ваш город:
Текст сообщения:*
 
CAPTCHA
Обновить код
Суреттегі символдарды енгізіңіз
 
Отмена
Сіздің хабарламаңыз сәтті жіберілді. Рахмет!
Тағы да жазу

    Имя:*
    Телефон:*
    Эл. почта:*
    Тапсырыстың шарттары
    Сіздің тапсырысыңыз сәтті ресімделді.
    Сізбен жақын арада байланысады.
    Рахмет!

    Төлем түрлері

    • Қолма-қол ақша
    • Қолма-қол ақшасыз төлем (төлемге арналған шот)
    • Банк картасымен

    Жеткізу түрлері

    • Қоймадан немесе дүкеннен алу
    • Алматы қаласы бойынша жеткізу – 1000 теңге
    • Үлкен заттарды ақылы жеткізу
    30 000 теңгеден асатын тапсырыстар үшін Алматы қаласы бойынша тегін жеткізу
    • Қолма-қол ақша 
    • Қолма-қол ақшасыз төлем (төлемге арналған шот)
    • Банк картасымен
    • Қоймадан немесе дүкеннен алу
    • Қазақстан және Ресей бойынша ақылы жеткізу
    30 000 теңгеден асатын тапсырыстар үшін Алматы қаласы бойынша тегін жеткізу

      Имя:*
      E-mail:*
      Телефон:*
      Сіздің тапсырысыңыз сәтті ресімделді.
      Сізбен жақын арада байланысады.
      Рахмет!