Алғы сөзде мен бірінші отыратын қарда жүретін көлік Ski-Doo Renegade XRS 800R болады деп ешқашан ойламағанымды айтқым келеді!
Канадалық технологияның мүмкіндіктері туралы әңгімемде мен осы «техникалық шешімдер құбыжығы» менің қолыма түскен оқиғалардың сәттерін аздап қалдырамын. Мен ең бастысынан бастаймын - сол кездегі осы өте әдемі қар көлігімен алғашқы танысудан!
Сонымен, көлік жүргізіп келе жатып, мен электронды кілтті (D.E.S.S.) бекітемін, қауіпсіздік белдігін осы үшін арнайы сақинасы бар Ski-Doo фирмалық курткасына бекітемін және қозғалтқышты стартерден іске қосамын! Бақылау тақтасы жебелерін мейірімді түрде сілтеді, бұл шынымды айтсам, мені күлдірді! Бірінші тосынсый қозғалтқыштың жұмсақ жұмысы болды (ең аз діріл!). Бақылау тақтасының астында шынымен 164 а.к. бар ма? Жарайды, баруға тырысайық!
Дроссельдің триггері өте қобалжыды, мен баяу іске қосуға және тыныш жүргізуге тырысамын, бірақ мен бұл үшін жасалмағанын түсінемін! Соған қарамастан, триггерді «ойнауда» аздап дағдыға ие болғаннан кейін мен басқарудың табиғатын және бұрылу кезінде ауырлық центрінің ауысу сәттерін түсіну үшін оны әлі де төмен жылдамдықпен жүргізе аламын. Бірнеше шақырымнан кейін мен бұл қарда жүретін көлікті басқарудың жалпы принциптерін игердім (жаттығудың осы кезеңінде бұрылу кезінде жылдамдамаңыз!) Қарда жүретін машинада салмақтың мінсіз бөлінуі болғандықтан, үдеу кезінде қозғалтқыш пен жүргізушінің салмағы арнайы жолда қысым жасауға асығады, осылайша басқару элементтеріне, атап айтқанда шаңғыларға қысым минималды немесе тіпті нөлге тең болады. Ең сорақысы, бұрылу кезінде жүргізуші инерцияға байланысты қарда жүретін көлікті өз салмағымен аудара алады, өйткені ол қарама-қарсы бағытқа ұмтылады. Мен салмақтың кезекпен ауысу сәттерінің барлығын тез игеріп, мен асыға күткен келесі кезеңге өттім!
Қорқыныш сезімі аздап басылды, мен маневр элементтері жоқ тегіс жерлерде жылдамдатуға тырыстым. Кәне! – деп күттім. Мен дроссельдің триггерін тоқтап тұрған жерінен 50% -ға күрт бұрадым, қозғалтқыштың өткір «ДАМ АЛУ» соншалықты жылдам, мен таңданғаннан рульді әрең ұстадым. Мен оны 2-3 секунд ұстадым, жазық бөлімі аяқталды... Иә!!! - Мен ойлаймын. Қалайша ол 300 метр жерде!!! Дөңгелектің артында орнықтырақ болу үшін аяқтарыңыздың тірек нүктесін мүмкіндігінше артқа жылжыту керек екенін түсінемін, сонда қарды ұстау жақсырақ болады және жеделдету кезінде салмақ аяғыңызға көбірек ауысады. сіздің қолдарыңыз. Айтылды орындалды! Мен бұрылып, аяғымды туннельдің тірек жиектерінің соңына қойып, баяу алыстап, дроссельдің триггерін 80% қарқынды түрде қысамын. Бұл «құбыжықтың» «дем алуы» менің тынысымды тоқтатты, тіпті бір сәтке адреналиннің әсерінен жүрегім қатып қалды, ал шаңғыларым қардан бірден 30 сантиметрге түсіп кетті! Осы қалпын сақтай отырып, қар машинасы оқ боп алға ұмтылды! Қанша уақыт өткенін білмеймін, бірақ менің ойымша, бұл шамалы, бірақ менің жазық алаңым қайтадан аяқталды!
Тегіс учаскелерде жылдамдатумен аздап ойнаған соң, мен де солай істеуге батылдық алып жатырмын, бірақ сәл тегіс емес учаскеде. Мен адреналиннің жаңа дозасын алғым келеді! Соққылардың әрқайсысына жақындаған сайын мен дроссельдің іске қосу бұрышын 50%-дан 80%-ға дейін арттырдым және өзімді бір төбеден екінші төбеге секіре алатын «Халк» сияқты сезіндім. Сонымен бірге, әр қонған кезде мен, негізінен, мен жерден көтерілген кезде, тіпті биік болмаса да, қону сіңіп кеткені соншалық, ол менің ішімде «қытықтайтынын» байқадым. және басқа ештеңе. Суспензияның тиімді жұмыс істегені соншалық, ол байқамаған терең шұңқыр немесе жартас түріндегі көптеген қателерді кешірді, оның алдында мен қорқыныштан тежеуге тырыстым. Менің уақытым болмады және әлі де құладым!
Осы толқулардың барлығын бастан өткергеннен кейін мен келесі кезеңге, яғни жоғары жылдамдықтағы маневр жасауға өттім! Жылдамдықтағы алғашқы әрекеттерімде мен төмен жылдамдықта меңгерген басқару дағдыларын қолдана бастадым және бәрі өте қарапайым болды! Бұл «қажырлы ат» тек түзу ғана емес! Тығыздалған қарда жылдамдықпен маневр жасау үшін оған жай отыру және дене салмағын бағытқа сәйкес жағына дұрыс ауыстыру жеткілікті екені белгілі болды. Жалпы, спорттық мотоциклдегі сияқты, тізеңізді ұзарту керек. Мен мұнымен тоқтаған жоқпын! Мені дайын секірулер күтіп тұрды, мен өзім шешкендіктен, мен оны игеруім керек еді.
Сонымен, трамплин арқылы бірінші жарыс! Қорқыныш мені қатты қоршап алғаны сонша, мен ойымды өзгерте жаздадым, бірақ содан кейін мен автоспорттағы барлық ерліктерімді санама енгіздім және трамплиннің бұрышын мұқият бағалай отырып, шығу жылдамдығын шамамен есептедім. Менің аяғым туннельдің соңында, мен ауадамын, тынысым тоқтап қалды, менің жүрегім де солай болған шығар! Мен ұшып бара жатырмын, бетонға ұқсайтын қарға жақындап, суспензияның дәмді бұзылуын күтемін! Сазшы алдымен селт еткізді, сосын сәл ғана итеріп, мен жерде қалдым. Мен бұрылыста айналамын, тізем қорқыныштан осциллограмма жазып жатыр, суспензияны реттеу режимдерін, атап айтқанда амортизаторлардың қысу жылдамдығын тексеру идеясы келді.. Менің салмағым жабдықпен 75 келі! Мен төмен қысу жылдамдығының экстремалды режимін қолданып көруді шештім, KYB спорттық амортизаторларының реттегіш клапандарынан саусақтарыммен мұзды түртіп, барлық үш амортизаторға максималды «+» бұрдым, яғни. ең төменгі қысу жылдамдығы, осылайша суспензияның ең жоғары қаттылығы, атап айтқанда суспензияның бұзылу қаупі. Енді мен шынымен секіремін деп ойлаймын! Мен трамплиннен шығуға барамын, шығудың алдында мен рульді екі қолмен мықтап ұстауға тырысамын және газ триггерін 100% басып тұрамын! «ДЕМ АЛУ» соншалықты керемет болды, мен трамплиннен аспанға шам сияқты шықтым! Ауада, не болғанын түсініп, мен ұсталған дроссельдің триггерін босатып, денемнің салмағымен қар көлігінің мұрнын алға жылжытуға тырысамын. Қарда жүретін машина алдымен жолға, содан кейін шаңғыға түседі, бірақ алдыңғы секірудегідей жұмсақ емес және секіру мені қарда жүретін көліктің үстінен лақтырып жібереді.
Жалпы, бірнеше акробатикалық қимылдарды жасағаннан кейін мен әлі де аман-есен тоқтаймын. Жүрек жұмыс істемей тұрған кездегі ROTAX 800-дің «мыңғырлауынан» баяу соғады! Мен сәл демалуды және суспензияны реттеудің барлық келесі қадамдары туралы ойлануды шештім. Нәтижесінде, кішкене секірулерде амортизаторлардың қысу жылдамдығының бірнеше нұсқасын сынап, мен ең жақсылардың бірін таңдадым! Мен соңғы рет аспанға көтерілген трамплинді тастап, ұшамын! Жан ән салады, міне, бұлтқа қонғандай! Суспензияны өз салмағыма дұрыс реттеп, мен 3 сағаттық тәжірибесі бар спорттық сноуборд жүргізушісі үшін жақсы секіруді бастадым! Және бұл мені керемет бақытты етті! Қарда жүретін машина менімен біртұтас болып кеткендей болды, мен сондай күшпен ғарышта да қозғала алатын болдым. Бірақ барлық жерде тығыздалған қар жоқ.
Мен көп болмаса да, жинақтаған тәжірибеммен ұнтақты қарда жоспар құрып, тік өрмелеуді шештім. Мені таң қалдырғаным, менің салмағым төмен қалың қарда қарда жүретін машина өзін сенімді сезінді. Ол қатты «жандандыруды» сұрады және оның тоқтатылуы осындай жағдайларда ғана демалады. Ұзындығы 154 дюймден аз трек оны қызықтыратын сезімталдықпен басқаруға мүмкіндік берді.
Зауыттан зарядталғаны сонша, кез келген деңгейдегі қарда жүру жарыстарына қатыса алатын спорттық сыныпты қарда жүретін машинамен осылай таныстым! Жалпы, мен бір нәрсені айта аламын: Ski-doo Renegade XRS 800R снегоход кез келген жағдайда қатты «жаюға» арналған!
Авторы: Дудкин Александр