“Жаңа 6,2 литрлік V-8 қозғалтқышын енгізу арқылы Mercury ең интуитивті, қуатты, алаңдаушылықсыз, тегіс және тыныш қайықты басқаруды қамтамасыз ететін қозғаушы жүйелерді жобалау және өндірудегі табыстарымызды нығайтуды жалғастыруда», - деді Джон Пфайфер. ., Mercury Marine президенті. « Бір жыл бұрын арнайы жасалған 4,5 литрлік V-6 артқы жетектері сияқты, біз 6,2 литрлік модельдің керемет сенімділігі мен техникалық қызмет көрсетудің қарапайымдылығын мақтан тұтамыз. Бұл қайықтың барлық жағдайда жұмыс істеуін жақсартатын тамаша қозғалтқыш платформасы».
Соңғы технологияны пайдалана отырып, инновациялық жаңа мүмкіндіктермен жасалған 6,2 л MerCruiser стерндрив платформасы жақында енгізілген 200 л.к қозғалтқыштарға арналған 4,5 л MerCruiser V-6 платформасына ұқсас. және 250 а.к – Висконсин штатындағы Фонд дю Лактағы Mercury Marine әлемдік бас кеңсесінде жобаланған және жасалған. Mercury 6,2 литрлік қозғалтқышты теңіз көлігінің қозғалтқышын бейімдемей, теңізде пайдалану үшін арнайы әзірлеп, шығарады. 6,2 литрлік қозғалтқышта автокөлік шектеулері мен қажетсіз технология жоқ, ол қосымша құнын және күрделілігін қосады. Нәтиже - қуаттың тамаша теңгерімі, техникалық қызмет көрсетудің қарапайымдылығы, тамаша коррозияға төзімділігі және тыныш, жағымды жүру.
Қуат, жеделдету және өнімділік
MerCruiser-тің 6,2 литрлік қозғалтқышы тегіс жүруді қамтамасыз ете отырып, класстағы ең жақсы үдетуді қамтамасыз етеді. Ұзын сыпырғыштары бар қабылдау коллекторы моментті жоғарылату үшін ауа ағынын оңтайландырады, бұл жылдамдатуды және қайықтың жұмысын жақсартуды білдіреді. Қуат пен салмақтың тамаша қатынасы бар үлкен көлемді қозғалтқыш қайықтың суда жылдам сырғып өтуіне, толқындарды жақсы ұстауға және төмен жылдамдықта тегіс тұруға мүмкіндік беретін ыңғайлы және қауіпсіз қайықты басқару тәжірибесін қамтамасыз етеді.
6,2 литрлік V-8, сонымен қатар, қатты бұрылыстар, сүйреу спорттары және тегіс беттердегі төмен жылдамдықтар сияқты жүктемеге немесе өзгермелі жағдайларға қарамастан белгіленген айналымды автоматты түрде сақтайтын адаптивті жылдамдықты басқару (ACC) мүмкіндігін береді. Нәтиже – дроссельді реттеудің жақсартылған реакциясы және жүргізуші үшін «спорттық» жайлылық.
DTS бар 6,2 л V-8 қосымшасы - жоғары қондыру сезімі мен маневрлік үшін Axius джойстик руль жүйесі.
«Жаңа 6,2 литрлік V-8 қозғалтқышы технологиялармен, дизайн ерекшеліктерімен және материалдармен мұқият құрастырылған Mercury өнімдерінің тағы бір көрнекті үлгісі болып табылады, бұл біздің теңіз тұтынушыларына теңдесі жоқ құндылық береді», - деді Дэвид Фоулк, Brunswick Corporation бас технологиялық директоры және Mercury Product вице-президенті. Даму, технология және бәсекелестік. «Ол керемет өнімділікті, отын үнемдеуді, сенімділікті, интуитивті пайдалану және техникалық қызмет көрсетумен ұштасқан тегіс және тыныш жұмысты қамтамасыз ететін кең және дәлелденген өнімдер портфолиосын толықтырады.”
Тегіс және тыныш
6,2 литрлік қозғалтқышта енгізілген көптеген жетістіктер қайықпен жүзудің ең жағымды тәжірибесін жасау үшін біріктіріледі. Ауа қабылдау резонаторы әлдеқайда тыныш жұмыс істеу және жағымды сезім үшін қозғалтқыштың жұмыс диапазонындағы қатал дыбыс жиіліктерін басады, ал артқы жағына орнатылған дроссельдің жаңа корпусы сөйлесуді жеңілдету үшін шуды кабинадан басқа жаққа бағыттайды.
Қозғалтқыштың үлкенірек бекіткіштері қажетсіз қозғалтқыш дірілдерін оқшаулайды және одан да тыныш, тегіс жүру үшін резонансты діріл дыбыстарын басады.
Мінсіз сенімділік және коррозияға төзімділік
6,2 литрлік V-8 қозғалтқышымен Mercury Marine қозғалтқыш теңіз суымен жанасатын жерде берік шойын құрамдас бөліктерін, сондай-ақ қозғалтқыштың жеңіл тиімділігі үшін композициялық материалдар мен теңіз қорытпаларын пайдалана отырып, коррозиядан барынша қорғау жүйесін жасады.
Ыңғайлы және қолдануға оңай тұщы суды жуу жүйесі қозғалтқыштың ұзақ қызмет ету мерзімін, коррозияға төзімділігін және техникалық қызмет көрсетудің қарапайымдылығын арттыруға көмектеседі.
Жеңілдетілген техникалық қызмет көрсету
6,2 литрлік қозғалтқыштың қозғалтқыштың жоғарғы алдыңғы бөлігіне жақын қызмет көрсету орталығы бар, ол пайдаланушыға жанасу нүктелеріне, соның ішінде май сүзгісі мен май толтырғыш мойнына оңай қол жеткізуге мүмкіндік береді. Оған қоса, клапан жүйесі қозғалтқыштың қызмет ету мерзімі бойына техникалық қызмет көрсетуді қажет етпейді және қозғалтқыштың қызмет көрсету жапсырмасындағы QR коды смартфон пайдаланушыларына «қалай» бейнелерін онлайн режимінде көруге мүмкіндік береді. 6,2 литрлік V-8 үлгісінде сонымен қатар маусымдар арасындағы ауысу кезінде қайықты басқаруды жеңілдететін «маусымды ұзартатын» дренаж мүмкіндігі бар.
6.2L MerCruiser құрылғысына техникалық қызмет көрсетудің қарапайымдылығы дәстүрлі 20 сағаттық қызмет көрсету талабын жоюды қамтиды.
6,2 литрлік үлгіде қосымша тұщы суды салқындату және SeaCore коррозияға қарсы өңдеу мүмкіндігі бар, ол қажет болғанда, мысалы, тұзды су орталарында коррозиядан қосымша қорғанысты қамтамасыз етеді. Тұщы суды салқындату қозғалтқыш температурасын ұстап тұру үшін көл немесе мұхиттан алынған шикі судың орнына жылу алмастырғыш пен салқындатқышты пайдаланады. Салқындату сұйықтығы қозғалтқыш пен шығатын коллекторларда айналады және салқындату жолдарының ішкі коррозиясын болдырмайды. SeaCore режимі - коррозияны тудыратын тұзды судың енуіне жол бермеу үшін дискінің алюминий құймасының жоғарғы қабатын өзгертетін қатты анодтау процесі.