Соңғы бірнеше жылда біз олардың өндірушілері қуаттың үлкен өсуімен мақтанатын автомобильдерді бірнеше рет сынап көрдік. Бірақ динамометр көрсеткіштері өндірушінің талаптарын растайтын болса да, оны дөңгелектің артында отырғанда байқау қиын. Дегенмен, жаңа Can-Am Maverick X ds Turbo басымызды айналдырып, кейде бақылауды жоғалтпау үшін бізді газ педальынан алып тастауға мәжбүр етті. Бұл жер бетіндегі керемет қуатты көлік!
BRP жаңа Can-Am Maverick-ті алғаш рет ашқанда, біз басқалармен бірге салқындатқыштың астындағы орындықтардың артында жасырылған кішкене тосын сыйға таң қалдық. Дұрыс, бұл бастапқы өндірушінің бірінші турбокомпрессорлық UTV құрылғысы және ол 121 ат күшін шығарады.
Жаңа өнімді сынақтан өткізу алдында көптеген сұрақтар туындады: мұндай турбокомпрессорлық Side-by-Side қалай басқарылады? Бұл күш пайдасыз жарылып, аяғыңыздың астында айналмауы үшін қалай басқаруға болады? Көптеген турбокомпрессорлы автомобильдерге тән төмен жылдамдықта тартқыштың жетіспеушілігі бола ма? Өйткені, зауытта шығарылатын модельдердің болашағы үшін мұндай көлік нені білдіреді? Осы сұрақтарға жауап алу үшін біз шөл далаға сынақ жүргізуге бардық.
Дизайн туралы айтатын болсақ, көлік келесі Maverick 1000 үлгісіне өте ұқсас. Дегенмен BRP суспензия мен басқаруды жақсарту үшін осы сәтті платформаға кейбір өзгерістер енгізді.
BRP инженерлері Maverick X ds Turbo алдыға қарай 381 миллиметр тік жүріс беру үшін алдыңғы қос A-қолды суспензияны қайта жасады. Артқы ілмектердегі бұралу жолағындағы суспензия да біршама өзгерістерге ұшырап, оның жүрісі 406 миллиметрге дейін ұлғайтылды. ATV қуаты мен жылдамдығына келетін болсақ, сізге мүмкіндігінше үлкен амортизаторлар қажет деп болжауға болады. BRP де солай ойлады және FOX 2.5 RC2 HPG аралас амортизаторларын таңдады. Амортизаторлардың бұл үлгісі қысу, сондай-ақ кері қайтару және алдын ала жүктеу үшін екі жылдамдықты реттеу функциясына ие. Бұл турбокомпрессорлы Маверик шассиі алдыңғы үлгілерге қарағанда 101 миллиметрге ұзын, бұл да өңдеуді жақсартады.
Ең қызық бөлігіне көшейік: жер бетіндегі көлік 976 cc отынмен бүрку қозғалтқышымен жабдықталған. Жоғарыда жазғанымыздай, мұндай машиналарға тән проблемаларға байланысты турбокомпрессорға қатысты кейбір күмәндар болды. Турбо зарядтау қуаты әдетте баяу жиналады. Дегенмен, BRP инженерлері ерекше мақтауға лайық, өйткені Maverick X ds турбо баяулығынан немесе төменгі шекті итерудің жоқтығынан зардап шекпейді және дроссельдің реакциясы ең басынан бастап өте жылдам және дәл. Бұл, бәлкім, отын бүрку жүйесінің параметрлеріне және осы машинада 0-8 psi диапазонында өзгеретін қысымды арттыруға байланысты. Қалай болғанда да, ішіңіздегі абайсыз жүргізуші қатты риза болады.
Мазасыздықтың тағы бір саласы - қуатты жерге тасымалдайтын ілініс пен белдік. BRP дизайнерлері қажетті есептеулерді жүргізді және платформаны жақсарта алды, қуатты 10% және артқы дөңгелектердегі айналу моментін 40% арттырды. CVT-де жылудың жиналуы тағы бір мәселе, сондықтан BRP трансмиссиялық қақпақ астындағы ауа ағынын 68%-ға арттырды. Біз жиі газды төсеп, тік төбелерге көтерілдік, ал трансмиссия ешқашан істен шықпады.
Maverick 28 дюймдік Maxxis Big Horn 2.0 шиналарымен бекінетін дөңгелектермен жабдықталған, бірақ тіпті бұл жоғары сапалы шиналар да турбокомпрессорлық қуатқа төтеп бере алмайды, өйткені біз олармен құмда бірнеше рет сырғанап жүргенбіз. Біз оған биік жоталары бар құм мен балшыққа арналған арнайы шиналарды салсақ, көліктің қандай тоқтаусыз құбыжыққа айналатынын елестетуден қорқамыз.
Біз сынаған Maverick X ds Turbo-ға суспензияны баптау қажет болды және бақытымызға орай, BRP FOX-тен таңдамалы соққыларды таңдады. Бастапқы суспензия параметрлері сәл жұмсақ болып көрінді, сондықтан біз оларды еш қиындықсыз өзімізге қажет етіп реттей алдық.
Тұтастай алғанда, шөл далада жаңа Can-Am Maverick X ds Turbo сынақ дискісі турбо зарядтаумен байланысты кез келген күмәнді жойып, жаңа өнім қатарлас сала үшін келесі қадам екенін көрсетті. BRP және басқа өндірушілер бізге болашақта не көрсететінін асыға күтеміз.
Ұсынылған материал және сынақ жүргізу сайты үшін рахмет popmotor.ru