Қазақстанда қайықты тіркеудің екі жолы бар – Egov порталы арқылы онлайн немесе Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы «тікелей». Екі нұсқаны да қарастырайық.
Egov арқылы қайықты тіркеу үшін сізге Электрондық цифрлық қолтаңба қажет.
Бірақ өтініш беру процесін тікелей бастамас бұрын, құжаттар тізімін дайындап, олардың сканерленген көшірмелерін жасау керек.
Оны тіркеуге өтініш беру үшін қайықты растайтын құжаттардың тізімі мақаланың соңында берілген. Ол біркелкі – онлайн өтініш беретіндер үшін де, бірден Халыққа қызмет көрсету орталығына баратындар үшін де.
Қолыңызда барлық қажетті құжаттардың сканерленген көшірмелерін алып, сіз Egov веб-сайтындағы жеке кабинетке кіріп, «Қызметке онлайн тапсырыс беру» түймесін басыңыз. Содан кейін пішінге бірдей сканерленген көшірмелерді тіркей отырып, қызметке өтінімді толтырасыз. Осыдан кейін сіз қызмет көрсеткені үшін мемлекеттік бажды онлайн режимінде де төлейсіз (оны кез келген банк картасынан немесе егер сізде бар болса, «Сбербанк» АҚ ЕБ жеке шотынан жасауға болады). Мұны қалай жасау керектігі туралы қадамдық нұсқаулар осы жерде: http://egov.kz/wps/portal/Content?contentPath=/egovcontent/transports/agri_water_transport/passport/...
КТөлем жасау үшін комиссия 100 теңгені құрайды.
Төлемді жүзеге асырғаннан кейін бірнеше минут ішінде сіздің жеке кабинетіңізде («Қызметтерді алу тарихы» бөлімінде) өтінішіңіздің қабылданғаны туралы хабарлама пайда болады.
Қызметті Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы алу үшін сізге қажетті құжаттар топтамасын жинап, тіркелген жеріңіздегі бөлімге хабарласу қажет.
Egov арқылы да, Халыққа қызмет көрсету орталығы арқылы да өтініш беру нәтижесінде ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ ҰЗАҚТЫҒЫ 10 жұмыс күнін құрайды.
10 күннен кейін, егер оқиғалардың нәтижесі оң болса, сіз кеме билетін ала аласыз - қайықты немесе қайықты тіркеу туралы дәл сол куәлік.
Билеттің қандай болуы керектігін мына жерден көре аласыз: http://adilet.zan.kz/rus/docs/V1500010400#z132