Кәр реактивті шаңғы көлігінің иесі ерте ме, кеш пе өз су көлігіне техникалық қызмет көрсету қажеттілігіне тап болады.
Бір жағынан, егер бұзылулар болмаса және тек жоспарлы тексеру және жаңарту (ұшқындар/май және т.б.) қажет болса, онда барлығын зауыттық нұсқауларды қолдану арқылы шешуге болады.
Ал, егер сіз механизмдерді жақсы білетіндердің бірі болсаңыз, техникалық қызмет көрсетуді өз бетіңізше сәтті жүргізуге болады.
Кейбір мәселелерге сенімді емес және нұсқауларда сипатталмаған кейбір құбылыстарды байқайтындар үшін дилердің қызмет көрсету орталығында кәсіби кеңес алуды ұсынамыз.
Қатты бұзылған жағдайда, оны түзету үшін арнайы құралдар, құрылғылар және мұндай жағдайлармен жұмыс істеу тәжірибесі қажет болады.
Сонымен қатар, сервис орталығының мамандары жасырын ақауларды анықтап, болашақта ықтимал бұзылулар туралы ескертеді. Пайдаланушы ретінде сіз мұны байқамауыңыз мүмкін.
Сонымен, қайсысы дұрысырақ: реактивті шаңғыға техникалық қызмет көрсетуді өзіңіз немесе сервис орталығының көмегімен жүзеге асыру керек пе? Өз жағдайыңызға байланысты шешім қабылдаңыз.
Егер реактивті шаңғы жаңа болса, мысалы, өткен жылы сатып алынған және дұрыс жұмыс істеп тұрса, ресми нұсқаулыққа сүйене отырып, техникалық қызмет көрсетуге тырысуға болады. Ең бастысы, тек фирмалық компоненттер мен техникалық жабдықты пайдалануды ұмытпау керек. сұйықтықтар.
Егер сіз реактивті шаңғы жұмысындағы қандай да бір белгілерге алаңдасаңыз, дереу қызмет көрсетуші мамандарға хабарласқаныңыз жөн.
Алматыдағы BRP реактивті шаңғыларына Eurasia Motors гипермаркетінің ресми сервис орталығы қызмет көрсетеді.
Авторы: Саида Құрбанова