BRP LYNX қарда жүретін көліктер отбасы туралы жаңалық алғаш рет осы жылдың наурыз айында – Рованиемиде (Финляндия) концерннің дилерлік конференциясында талқыланды. Биыл LYNX бренді өзінің 50 жылдығын атап өтеді! Әрине, мұндай мерейтойды техникалық базаның көрнекті жаңартуларымен атап өту мүмкін емес еді.
Барлық LYNX 2018 қарда жүретін көліктердің ортақ ерекшелігі - салмағының төмендеуі және маневрлік қабілетінің жақсаруы.
Дизайнында Ski-Doo-ға ұқсас жаңа LYNX желісі шығарылатын платформа Radien деп аталады. Ол келесі ұрпақтың 2 тактілі Rotax 850 E-TEC қозғалтқыштарын және бұрыннан таныс инновациялық E-TEC SHOT қозғалтқышын іске қосу жүйесін пайдалануды қамтиды.
Қолтаңба элементі болып табылатын BRP LYNX спорттық қар велосипедтеріндегі тар алдыңғы орындық өзгеріссіз қалады. Оның ерекше пішіні шабандозға орындықта оңай қозғалуға және қажет болған кезде ілулі болуға көмектеседі.
Әйгілі спорттық «кеншілер» LYNX - BOONDOCKER, BOONDOCKER DS және XTRIM RE (RAVE сериясы) желісі енді Rotax 850 E-TEC қозғалтқышында шығарылады.
Мотордың бұл нұсқасы бұрынғылардан қалай ерекшеленеді?
Біріншіден, E-TEC инъекциялық қондырғының салмағы азайып, дозалары өзгерді, соның арқасында қуаттың жоғарылауына қарамастан, Rotax 850-де отын шығыны оның алдындағы Rotax 800-дегідей болды.
Сонымен қатар, 165 а.к. 850 қозғалтқышында электрмен басқарылатын жаңа eRAVE клапандары бар. Электрондық клапандардың артықшылығы - олардың 3 позициясы бар және электр энергиясының «қатысуы» арқасында командаларға бұрынғыдан бірнеше есе жылдамырақ жауап береді.
Rotax 850 E-Tec қозғалтқышының тағы бір әсерлі жетілдірілуі - шана ортаңғы сызықтың оң жағында 57 мм қашықтықта орналасып, REV XM және Rotax 800 конфигурацияларымен салыстырғанда инерцияны 20%-ға азайтады.
Қорытындылай келе, Rotax 850 E-Tec - бұл дизельді және төрт тактілі бензин қозғалтқыштарының тамаша сипаттамаларын біріктіретін революциялық қозғалтқыш.
Commander 5900 50th Anniversary 900 ACE мерейтойлық үлгісі ерекше назар аударуға лайық! Бұл шектеулі мөлшерде шығарылатын қарда жүретін көлік. Бұл командирді ерекше ететін - оның эксклюзивті дизайн элементтері мен бай жабдықтары.
Анатомиялық профилі және жылытуы бар эргономикалық екі орындық орындық, кең жүк бөлімі, биік алдыңғы әйнек, мыстан жасалған қосалқы бөлшектер, арматурамен нығайтылған тежегіш шлангтары, жаңартылған аспа, жақсартылған шаңғылар мен руль бағанасы... Осы және басқа да нұсқалар шектеулі LYNX Commander 5900 өте ыңғайлы, әртүрлі тығыздықтағы қалың қарда сенімді қозғалыс үшін басқарылатын және қауіпсіз машина.
DS конфигурациясындағы экстремалды спорт әуесқойлары ұнататын Lynx BoonDocker Radien DS қысқартылған туннель жүйесімен жабдықталған.Мұнда туннель шынжыр табанына қарағанда ұзындығы бойынша кішірек болды. Туннельді қысқарту қарда жүретін көлікті тік беткейлерде бұрылуда және қалың қарда еңкейгенде епті және мойынсұнғыш етті. Шынжыр қардың шығарындыларын тікелей радиаторға бағыттайтын пластикалық «балшық» түріндегі қорғаныспен жабдықталған.
Lynx BoonDocker DS 30% жылдамдатады, сонымен бірге мұнай мен жанармайды айтарлықтай үнемдейді. PPS2 DS дизайнында жасалған қар көлігінің артқы аспасы 2,4 кг жеңілірек болды. Оның рычагтары жетек білігінен энергияны және шабандоз қысымын аяқ табанынан жолға тиімді түрде тасымалдайды. Нәтижесінде, BoonDocker DS кедергілер арасында (мысалы, жолда тұрған ағаштар арасында) оңай маневр жасай отырып, дененің қисаюы мен «аяқтарымен» басқарылады.
Қозғалысты басқарудың жоғарылауы LFS алдыңғы суспензиясымен қамтамасыз етілді, ол 300 г жеңілірек болды, жүрістің ұлғаюына ие болды және енді қиын рельефте өзін сенімдірек етеді, бетіне дерлік «жабысып» қалады.
Жыртқышты сынау бақытына ие болғандар, BoonDocker DS оны төбелер, ағаштар және терең қар үйінділерімен көмкерілген жолсыз жерлерге арналған тамаша қондырғы деп атады.
LYNX утилитарлық класының өкілдері де жаңа дизайндағы өзгерістерге ұшырады.
2018 69 LYNX RANGER 900 ACE біртұтас шассиіне салынған. қиын жағдайларда көп сағаттық саяхатқа төтеп береді.
Зауыттан бір орындық ретінде жасалған бұл шана қосымша орынды қосу арқылы екі адамға арналған модельге айналдырылуы мүмкін. Ені 90 см трасса, 90 ат күші 900 ACE iTC қозғалтқышы және A-LFS алдыңғы тірек тірегі жаңа RANGER-ге жоғары кросс мүмкіндігі мен практикалық мүмкіндіктерін береді, ал HPG-36 газ амортизаторлары біркелкі жұмысты қамтамасыз етеді.
Басқа кең ауқымды утилита, еуропалық зерттеушілер мен қар өнеркәсібі қызметкерлерінің сүйіктісі, LYNX Commander құрттың ұзындығын 50 см-ге дейін «өсірді» және түсін өзгертті. Әйтпесе, бәрібір - Rotax 600 E-TEC және 900 қозғалтқыштары бар күшті, ыңғайлы және төзімді жұмысшы. ACE!
Авторы: Саида Құрбанова