Ski-Doo-ның REV Gen4 платформасына кеңеюі және бірегей E-TEC SHOT қозғалтқышты іске қосу жүйесі - осы маусымдағы BRP қарда жүретін көліктер туралы ең маңызды екі мәселе.
4-ші буын REV Gen 4 фирмалық платформасы, оған іс жүзінде қарда жүретін көліктегі ең маңызды нәрсе - жүргізу сипаттамалары және жоғары сапалы маневрлерді орындау қабілеті байланысты, бірнеше салалық марапаттармен таныла алды. Онымен 850 cc қос цилиндрлі ROTAX 850 E-TEC қосылды. Ski-Doo модельдерінің сериясы осы жабдықпен жабдықталған, соның ішінде Summit X 850 E-TEC, Renegade Backcountry X 850 E-TEC және Freeride 146 850 E-TEC. Қуаттылық пен өңдеудің қарапайымдылығы - бұл әрлеу деңгейлерінде артықшылық дәрежесіне көтерілетін критерийлер.
REV Gen4 платформасында 2018 жылғы маусымға енгізілген басқа жаңа өнімдер - ең қуатты X-RS конфигурациялары: MXZ және Renegade. Жарыс қарда жүретін мотоциклдердің генетикалық коды бар сноубайк модельдері ультра энергияны қажет ететін амортизаторлар мен жақтауды күшейту арқасында экстремалды спорт әуесқойларының қолында ең батыл нәтижелерді көрсетеді.
Тау шаңғы тебуді түсінетіндер үшін Ski-Doo Freeride өз иелерін 418 см (165 дюйм) ұзартылған жаңа жолымен қуантады. Жолда одан да терең қар үйінділері болса да, Freeride 2018 бұл кедергіден абыроймен өтеді. Әйгілі 4-ші буын платформасында оңай басқару, қуатты 850 E-Tec қозғалтқышы, технологиялық жағынан жетілдірілген амортизаторлар... Дегенмен, бәрі әдеттегідей, тек жаңа күшпен!
Renegade Backcountry-ді жақсартуға ұмтылған BRP инженерлері rMotion және tMotion суспензияларын араластыру, дизайнға жаңартулар қосу, содан кейін жаңа компонент - cMotion шығару идеясын ұсынды. Кроссовердің жаңа 146 дюймдік суспензиясы әртүрлі геометриялық және соққы коэффициенттеріне ие және 137 дюймдік rMotion суспензиясынан толық 5 кг жеңіл.
Артқы вагондарда сондай-ақ жұлдызды жұп бар: Gen 4 REV шассиі және қуатты 850 E-TEC қозғалтқышы. Тегіс жолда тегіс сырғанау, бос қарда жұмсақ маневр жасау, газға жылдам әрекет ету. Бұл қарда жүретін модельдер кең ауқымды жағдайларға жарамды.
Енді SHOT қозғалтқышын іске қосу жүйесі туралы айтатын уақыт келді. Оның көмегімен сіз қолмен стартерді үнемі жалықтыруды ұмытасыз! Қайтару стартерін үнемі жалықтыратын пайдалануды ұмытыңыз!
Ол қалай жұмыс істейді?
Біріншіден, снегоход қолмен стартерден басталады, қозғалтқыштың 20 минуттық жұмысынан кейін конденсатор жеткілікті зарядты жинайды, содан кейін жүйе қозғалтқышты іске қосу үшін магнитті пайдаланады. Яғни, күндізгі уақытта «тұтқадан» бір рет іске қосқаннан кейін, снегоход қайтадан іске қосылуы үшін SHOT түймесін басу жеткілікті болады. Машина электрлік стартермен жабдықталған сияқты! Бүкіл жүйенің салмағы небәрі 907 г, ал кәдімгі электрлік стартердің салмағы 9 кг-нан асады. Ең алдымен, жүйені тауда жүруді ұнататындар бағалайды, олар энергияны босқа кетіргісі келмейтін, бірақ снегоходты қолмен стартермен іске қосуды ұнатпайды.
Ski-Doo жаңартуы тек көліктермен ғана шектелмейді - BRP олардың жабдықтары мен керек-жарақтарына көп жұмыс жасады. Жабдықтың 30 жаңа атрибуттары (мысалы, қашықтан реттелетін суспензия тығыны және реттеуге болатын суспензия тоқтату блоктары) шабандоздарға қар велосипедін теңшеуге көбірек таңдау береді. Ski-Doo снегоход киімдері 2018: саладағы ең функционалды және стильді курткалар, комбинезондар, футболкалар, шляпалар, етіктер және дулығалар бүкіл әлем бойынша BRP дилерлік салондарына ұшып кетті және оларды қарды жақсы көретін экстремалды спорт әуесқойлары сөрелерден алып жатыр. !
Авторы: Саида Құрбанова